Sista delen

Som en sista del på den här bloggen angående bloggning och dagböcker för mig så har jag kommit fram till, och nog alltid vetat att bloggandet passar mig bäst.
Inte för att jag är ute efter läsare för att kunna tjäna pengar och bli känd på bloggandet utan mest för att på bloggen kan jag enkelt spara bilder från mina dagar och efterssom jag inte är en sån storskrivare själv så föredrar jag hellre att förklara mina dagar genom mycket bilder och lite text.
Men dagar då jag känner mig arg eller irriterad så kan/får jag inte skriva ut vad jag vill på bloggen, det kan vara en nackdel eftersom att jag måste på något sätt skriva av mig visa saker men det vill jag inte att någon ska se så då skriver jag helt enkelt bara kort ner det för att skriva av mig det. Och sen helt enkelt bara sudda bort allting. Det är lättare att bara sudda bort allting på en dator.
Då finns det inga bevis, men ett papper måste man bränna upp det för att vara riktigt säker på att ingen får läsa det.
De texterna från när jag är arg är ändå ingenting jag vill spara i framtiden, eftersom det mest bara är onödiga saker.
Så det funkar bäst för mig.
Men alla är olika och vill kanske inte att alla kan/ska läsa vad man gör om dagarna osv. det kanske inte alltid känns så tryggt.
Jag har försökt att skriva dagbok för att jag tycker att det kan vara jättekul att kolla i senare, för där kan man verkligen skriva ner allt man tycker osv. fast det kan ju kanske många gånger känns väldigt löjligt men det är fortfarande kul.
Men jag kan ju gå in och läsa på min blogg och min gamla blogg när som helst och var som helst, allt sparas där.
Och när datorn kraschar och alla bilder försvinner så har jag fortfarande kvar de mesta på bloggen, det är en utav de bästa sakerna med bloggen, att man fortfarande har kvar alla bilder. För internet kan jag ju inte tappa bort, hoppas jag inte iallafall.
Som en sista del på den här bloggen angående bloggning och dagböcker för mig, så har jag kommit fram till, och nog alltid vetat att bloggandet passar mig bäst.
Inte för att jag är ute efter läsare för att kunna tjäna pengar och bli känd på bloggandet utan mest för att på bloggen kan jag enkelt spara bilder från mina dagar och jag tycker det är jätte bra att enkelt kunna gå in och kolla vad man hade för sig en viss tid osv.

Dagar då jag känner mig arg eller irriterad så kan/får jag inte skriva ut vad jag vill på bloggen, det kan vara en nackdel eftersom att jag måste på något sätt skriva av mig vissa saker men det vill jag inte att någon ska se så då skriver jag helt enkelt bara kort ner allt i ett inlägg för att skriva av mig det.
Och sen helt enkelt bara sudda bort allting, alltså aldrig publicera något.
Det är lättare att bara sudda bort allting på en dator.
Då finns det inga bevis, men ett papper måste man bränna upp det för att vara riktigt säker på att ingen får läsa det.
De texterna från när jag är arg är ändå ingenting jag vill spara i framtiden, eftersom det mest bara är onödiga saker.
Så det funkar bäst för mig.

Men alla är olika och vill kanske inte att alla kan/ska läsa vad man gör om dagarna osv. det kanske inte alltid känns så tryggt.
Jag har försökt att skriva dagbok för att jag tycker att det kan vara jättekul att kolla i senare, för där kan man verkligen skriva ner allt man tycker osv. fast det kan ju kanske många gånger kännas väldigt löjligt men det är fortfarande kul att kolla igenom vad man en gång har skrivit.
Men jag kan ju gå in och läsa på min blogg och min gamla blogg när som helst och var som helst, allt sparas där.
Och när datorn kraschar och alla bilder försvinner så har jag fortfarande kvar de mesta på bloggen, det är en utav de bästa sakerna med bloggen, att man fortfarande har kvar alla bilder. För internet kan jag ju inte tappa bort så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0