Välkommen till Hannaliza

Jag och hanna har valt att starta en blogg om just bloggar, och dagböcker.
Vad är skillnaden mellan en dagbok och en blogg, hur mycket kan man egentligen skriva innan man går över gränsen på en blogg?

Vi bloggar om detta och skriver inte dagbok just pågrund av att vi vill att folk ska se.
Vi kom på iden genom att Hanna skriver dagbok och jag bloggar och själv tycker jag att det är kul att ha en blogg pågrund av att människor kan läsa om vad jag gör vilket mina nära vänner ofta uppskattar, jag skriver inte om mycket annat än vad jag gör på dagarna och skulle själv inte se den som så intressant men jag behöver någonstans att skriva av mig ibland, även fast jag inte kan skriva exakt vad jag vill hela tiden men det funkar.
Hanna som skriver dagbok kan uttrycka sig hur hon vill hela tiden och jag har själv försökt att skriva dagböcker men det går inte då det ser fult ut pågrund av min handstil och jag inte riktigt kommer in i det så som jag gör med bloggen.

Vi kommer att ta upp de stora skillnaderna mellan bloggar och dagböcker, mycket om varför folk har bloggar och mycket annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0